sâmbătă, 20 aprilie 2013

Braconaj pe Neajlov - Episodul Calugareni

- Salut merge?Ai luat ceva?
- Nu.
-Te deranjeaza daca trecem si noi cu barca?
-Nu, voi ati luat ceva?
-Am luat din astia la palma vreo cativa(ulterior am observat ca aveau cam 1 punga  mare reciclabila de supermarket aproape plina).
-Cu ce dati?
- Nu mai dam cu nimic, ca de la ploaie uite se incurca in ierburi si ii strangem pe aia care sunt incurcati, da de ce nu incercati mai sus ca sareau la suprafata, erau atacuri.

- Da o sa merg mai tarziu.
Asta a fost conversatia scurta. Oamenii erau cu curent dupa peste, luau orice iesea la suprafata, asta e masina.Gasiti pe harta unde au patrulat baietii ca sa stiti unde sa nu va duceti.Oricum asta era motivul, banuiesc, cand avea perioade de nu il mai vedeai cu saptaminile, nimic in afara de sabiuta.
Asta e masina ce intamplator avea niste pari zdraveni in remorca.
 Echipa era alcatuita din 2 barcagii, 1 cu masina prin padure si mai suspectez inca 2 care se faceau ca erau pescari, cam dubiosi.
Cantitatea de peste vazuta la ei aprox 15 kg de peste , aici mentionez ca aveau cam 20 de minute maxim de cand dadusera drumul la barca pe apa. Dupa 1 ora si ceva 2 ore, plasa disparuse, si aparuse o patura care acoperea fundul barcii, judecand dupa eficienta probabil ca se apropiau de 40 kg sau peste. I-am pierdut in padure.
 Pina sa ajunga cu barca in zona, am avut o sedinta foto cu un clean cuminte.



Un comentariu:

  1. Pacat de apa aia ca e tare frumoasa!
    Vineri o sa plec si eu in sudul tarii, o sa bat Tesluiul, norocul meu e ca braconierii locali prefera Oltul, nu se complica ei pe raulete...

    ...si ce partide frumoasa am putea avea daca nu ar exista asemena indivizi!

    RăspundețiȘtergere

Zero comentarii = Zero pareri = Zero creier
Mai bine scrieti orice va trece prin procesor.